عرقیات ارگانیک به دلیل استفاده از گیاهانی که به صورت ارگانیک کشت می‌شوند، فاقد هر گونه سموم شیمیایی و باقی‌مانده سموم هستند. در طی تولید این عرقیات از هیچ نوع ماده مصنوعی استفاده نشده و به صورت کاملا طبیعی تولید می‌شوند. مثلا می‌توان عرق نعناع را نام برد که از برگ‌های آن برای ساخت این نوع عرق استفاده می‌شود.

عرقیات ارگانیک

در این مطلب به بررسی عرقیات ارگانیک می‌پردازیم. این محصولات به صورت ارگانیک تولید می‌شوند و دارای موادی موثری هستند که اغلب برای بدن بسیار مفید بوده و حتی باعث حفظ تعادل بدن و درمان برخی بیماری‌ها می‌شوند. این عرقیات ارگانیک، نوشیدنی‌هایی با خواص دارویی مهم هستند که بسته به نوع گیاهی که از آن عرق‌گیری می‌شود برای درمان طیف وسیعی از بیماری‌ها در طب سنتی کاربرد دارند.

مصرف عرقیات ارگانیک اگر متناسب با نیازها و مزاج هر فرد باشد از نظر پزشکی و طب سنتی بسیار مفید است. عرقیات ارگانیک باعث افزایش توانایی سیستم ایمنی بدن برای مقابله با بیماری‌ها می‌شود. زیرا علاوه بر خواص دارویی گیاهان، تولید ارگانیک آنها نیز بر فواید این نوع عرقیات ارگانیک برای بدن افزوده است. سعی کنید این نوع عرقیات ارگانیک را در رژیم خود جای دهید زیرا فاقد گلوتن و هر گونه مواد افزودنی هستند. در ادامه فواید چند نوع از عرقیات ارگانیک را برای شما دوستداران محصولات ارگانیک بیان می‌کنیم.

عرق ارگانیک نعناع

عرق نعناع که به طور معمول به صورت ارگانیک نیز تولید می‌شود دارای مزایای زیادی است. آلرژی‌های فصلی و تب یونجه (که به آن رینیت نیز گفته می‌شود) میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و این عرق ارگانیک برای این نوع آلرژی‌ها بسیار مفید است. نشان داده شده است که عصاره برگ نعناع مانع از ترشح برخی مواد شیمیایی می‌شوند که سبب تشدید علائم تب و آلرژی می‌شوند.

عرق ارگانیک نعناع هضم غذا را تنظیم می‌کند. نعناع یک پیش غذای عالی و یک پاک کننده بسیار خوب برای معده شما است. رایحه نعناع به غدد بزاقی دهان و همچنین غدد ترشح کننده آنزیم های گوارشی کمک می‌کند تا هضم غذا را تسهیل کند. همچنین سوء هاضمه یا التهاب معده را تسکین می‌کند. عرق ارگانیک نعناع یک داروی قوی برای تسکین علائم روده تحریک پذیر (IBS) است.

گلاب ارگانیک

گلاب ارگانیک در ایران یک محصول بسیار مفید برای بدن و پوست است و از گلبرگ‌های گل محمدی تهیه می‌شود. در زمان گذشته برای درمان سل از گلاب استفاده می‌شد. گلاب ارگانیک برای بواسیر و اختلالات چشمی بسیار مفید است و حتی منجر به درمان کامل این مشکلات می‌شود. در بسیاری از موارد از گلاب به عنوان تونری عالی و طبیعی برای پوست استفاده می‌شود که اگر گلاب ارگانیک باشد به دلیل نوع تولید و اینکه ماده افزودنی به آن اضافه نشده است باعث شفاف و صاف شدن پوست می‌شود. بنابراین گلاب نیز یکی از انواع عرقیات ارگانیک بسیار مفید برای بدن است.

عرق بهار نارنج ارگانیک

عرق بهار نارنج نیز یکی از انواع عرقیات ارگانیک است که تاثیر خوبی بر روی قلب داشته و تشنج و اضطراب را کاهش می‌دهد. این عرق ارگانیک بسیار آرامبخش است و کسانی که افسردگی دارند یا شب‌ها از بیخوابی رنج می برند، می‌توانند از عرق بهار نارنج استفاده کنند. این عرق با داشتن خاصیت چربی‌سوزی باعث کاهش وزن نیز می‌شود.

عرق ارگانیک کاسنی

عرق گیاه کاسنی با داشتن طبع سرد خواص بسیار زیادی برای بدن دارد. این عرق اختلال گوارشی را درمان می‌کند. نوشیدن این عرق باعث کاهش درد مفاصل شده و همچنین سبب تقویت سیستم ایمنی  و قلب بسیار موثر است. عرق کاسنی با داشتن خاصیت آرامش بخشی برای کاهش استرس استفاده می‌شود.

عرق ارگانیک آویشن

آویشن گیاهی معطر با خواص دارویی فوق العاده است که خاصیت ضدباکتریایی داشته و برای درمان علائم سرماخوردگی و تسکین سرفه کاربردی زیادی دارد. ترکیب برگ‌های آویشن و پیچک برای کاهش سرفه و سایر علائم برونشیت کمک می‌کند. عرق آویشن سبب کاهش ضربان قلب و فشار خون بالا می‌شود. مصرف عرق آویشن باعث کاهش کلسترول بد خون شده و به عنوان جایگزینی برای سایر طعم دهنده‌های مصنوعی در غذا است.

این عرق سرشار از ویتامین C و مواد مغذی است و یک گیاه دارویی مناسب برای درمان سنتی سرماخوردگی است.

فروشگاه میشا ارگانیک، با ارائه محصولات ارگانیک گامی مهم در جهت سلامتی شما برمی‌دارد. شما عزیزان می‌توانید محصولات ارگانیک و دارای تائیدیه را با اطمینان خاطر از فروشگاه ما خریداری کنید.