میشا ارگانیک | فروشگاه اینترنتی محصولات ارگانیک
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

پاسخ به پرسش‌های متداول

در صورت لغو سفارش مبلغ پرداختی چه میشود؟ (استرداد وجه)

همراهان عزیز میشا ارگانیک
پس از اینکه شما سفارشتون رو لغو کردین و یا در صورت عدم حضور شما در محل تحویل سفارش، پشتیبان های ما به جهت پیگیری موضوع(جهت ارسال مجدد و یا استرداد وجه پرداختی شما) تماس میگیرند.

سفارش من چقدر طول میکشه که بدستم برسه؟

زمان رسیدن سفارشات شما برحسب انتخاب نوع حمل و نقل  و زمان انتخابی شما عزیزان میباشد:
ارسال با پست پیشتاز: که حدودا دو الی سه روز کاری زمان می برد.

ارسال اکسپرس: همان روز بین ساعات 9 الی 12 و 12 الی16

ارسال زمان دلخواه: دقیقا در بازه های انتخابی شما سفارشتان به دستان خواهد رسید.

 

روند مرجوعی کالا

سفارشات شما اگر دارای شرایط ذیل باشد قابلیت مرجوع را دارد و پس از مرجوع سفارش وجه پرداختی به حسابتان واریز میگردد.

1- در صورت فاسد بودن

2- در صورت اتمام تاریخ انقضای محصول

3- در صورت نارضایتی از بسته بندی محصول

4- در صورت مغایرت محصول ارسالی با سفارش شما

چه ساعت هایی رو میتونم تماس بگیرم با شما؟

پیشتیبان های میشا ارگانیک همه روزه از ساعت 9 صبح الی 18 آماده پاسخگویی به شما همراهان عزیز می باشند.

چه روش هایی برای ارسال دارین؟

ارسال با پست پیشتاز

ارسال اکسپرس

ارسال با اسنپ باکس

ارسال با الوپیک

خدمات پس از فروش هم دارین؟

بله، یکی از مزیت های فروشگاه اینترنتی محصولات ارگانیک میشا این هست که ما فقط فروشنده محصولات ارگانیک نیستیم بلکه بعداز خرید هم خودمون رو ملزم به ارایه خدمات و پاسخدهی های تخصصی در خصوص محصولات ارگانیک میدونیم

(البته توسط متخصصین حوزه سلامت و ارگانیک)