آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های میشا ارگانیک بوده است و میشا ارگانیک در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.

باتوجه به این‌که کالاهای عرضه شده در میشا ارگانیک شامل مواد‌غذایی و کالاهای فاسد ‌شدنی می‌باشد، امکان مرجوع نمودن کالاها به جز در مواردی که به شرح زیر می باشد، وجود ندارد:

در صورت انصراف کاربر از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحد خدمات مشتریان میشا ارگانیک از طریق شماره تلفن 02144147493 اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.

نقص و یا مشکلات کالا، باید حداکثر تا 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان میشا ارگانیک اطلاع داده شود. کارشناسان میشا ارگانیک نواقص اعلام شده توسط کاربر را بررسی و کنترل خواهند کرد و در صورت تایید نقص، کالا تعویض و یا در صورت تمایل با کالایی دیگر جایگزین خواهد شد.

اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی و غیره) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، غیر قابل مرجوع است.

در صورت مغایرت کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده، به نحوی که از روی بسته کالا قابل تشخیص باشد، چنانچه کالا در شرایط اولیه و استفاده نشده خود باقی مانده باشد، قابل تعویض خواهد بود.

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزئیات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

آسیب‏‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش، به امور مشتریان میشا ارگانیک اطلاع داده شود. در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل‌ونقل در لحظه قابل مشاهده باشد و یا بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده باشد، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به میشا ارگانیک عودت شود.

از آنجا که میشا ارگانیک یک وب‌سایت خرده ‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است  سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود. اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات اطلاع داده شود.

میشا ارگانیک مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش میشا ارگانیک جداً، خودداری کنید.